Veebipoe safu.ee / safu.voog.com (edaspidi Veebipood) omanik on SAFULAND OÜ, registrikood 14643256, KMKR EE102374058, juriidilise aadressiga Transvaali 19, 93814 Kuressaare, Eesti. 

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused (“Tingimused”) kehtivad Veebipoest toodete (“Toode”) ostmisel Veebipoe kasutaja (“Klient”) ning e-poe omaniku, SAFULAND OÜ (“Veebipood”) vahel.

Lisaks Tingimustele reguleerivad E-poe kasutamise käigus tekkivaid õigussuhteid kehtivad Eesti Vabariigi õigusaktid.

Veebipood jätab igal ajal endale õiguse Tingimusi muuta. Tingimuste muudatused avaldatakse veebilehel ning need jõustuvad koheselt peale avaldamist. Veebipoe vahendusel tellides kinnitab Klient, et on Tingimustega nõustunud.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on eurodes (€) märgitud toodete juurde ning sisaldavad Eestis kehtivat käibemaksu 22%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui ei ole märgitud teisiti. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Eritellimustele ei kehti sooduskoodid ja -pakkumised, kui Müüja ei ole Kliendile öelnud teisiti. Eritellimusena käsitleme tellimusi:
1. Mis on valmistatud kliendi poolt soovitud mõõtude järgi;
2. Mis on valmistatud kliendi poolt soovitud värvides;
3. Olemasoleva toote kohandamine vastavalt kliendi soovile.

Veebipoes müüdavate toodete puhul tasub tähele panna, et toodete värvitoonid ei pruugi vastata 100% toodete tegelikele toonidele kasutatava interneti-brauseri või monitori tõttu.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Kauba eest on võimalik tasuda arve alusel SAFULAND OÜ pangakontole, läbi Montonio Finance UAB maksealgatuse süsteemi, tasuda kaardimaksega, järelmaksuga või kasutada Apple Pay võimalust. Toetatud pangalingid: Alandsbanken, Citadele, Coop Pank, Danske, LHV, Luminor, Medicinos bankas, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, Revolut, Säästöpankki, SEB, Šiaulių bankas, Swedbank ja S-Pankki. 

SAFULAND OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.

2. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Soodustuse saamiseks tuleb sisestada sooduskood vastavasse lahtrisse. Soodustuse kasutamine peale ostuprotsessi läbimist ei ole võimalik.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja, kui ei ole märgitud teisiti ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Enamik tooteid on koheselt saadaval, välja arvatud juhul, kui ei ole märgitud teisiti. Kui Toode ei ole koheselt saadaval, on valmistamise aeg märgitud toote kirjelduses ning see on sõltuvalt tootest ja materjali olemasolust 1-4 nädala vahemikus.

Toode toimetatakse Kliendini pakiautomaadi teenusega (Omniva, Itella Smartpost, DPD). Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse tasumisest. Euroopasisesed tellimused aga keskmiselt 10 tööpäeva jooksul. Ühtlasi on võimalik tootele ise järele tulla eelneva kokkuleppe alusel meie showroom’i aadressil Ankru 8, 11713 Tallinn.

Kui toote sihtkoht on väljaspoolt Euroopa Liitu, siis võivad Tootele kohalduda impordiga seotud kohustused ja tollimaksud, mis tasutakse Toote saabumisel sihtriiki. Sellised maksud tasub Klient. 

4. Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Loobumise õigus kehtib tavatoodetele. Tagastada ei saa tellimuse kinnitusel välja toodud kliendipõhiseid eritooteid ning eritellimusel valminud tooteid.

Taganemisõigus ei kohaldu kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Peale toote kättesaamist on Kliendil 14 päeva tootega tutvumiseks. Kui Klient ei ole mingil põhjusel Tootega rahul, siis on Kliendil õigus 14 päeva jooksul Toode tagasi saata, teavitades Veebipoodi tagastamise soovist meiliaadressil hello@safu.ee.

Tagastatav Toode peab olema originaalpakendis ja samas seisukorras, mis Kliendini jõudes. Toode peab olema kasutamata ehk tootel ei tohi olla mingisuguseid märke, jälgi, kahjustusi, mida Tootel ei olnud Kliendini jõudes. Tooted, mis on kasutamisjälgedega Veebipood tagasi ei võta ja need postitatakse tagasi Kliendile.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, toote maksumuse ja esialgse saatmiskulu, tingimusel, et tagastatav Toode jõuab veebipoeni 14 päeva jooksul kauba kliendini jõudmisest. Saatmiskulud kauba tagastamisel jäävad Kliendi kanda.  

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.     

Juhul kui Tootel esineb defekte, on Klient kohustatud kontakteeruma Veebipoega esimesel võimalusel, et esitada vastav avaldus. Veebipood asendab Toote või juhul kui see ei ole võimalik, tagastab Toote maksumuse. Kui Toode on kahjustatud, siis tasub Toote ümbervahetamise kulud Veebipood. Pretensioonide esitamise õigus on 2 aastat alates ostu sooritamisest.

5. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile hello@safu.ee või helistada telefonil 5296400.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. Privaatsuspoliitika

SAFULAND OÜ on võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist. Meie tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega.

SAFULAND OÜ on isikuandmete vastutav töötleja.  

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Kõik veebipoe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Meie veebisaiti kasutama asudes oled käesolevate põhimõtete ja tingimustega tutvunud ning nendega nõustunud. Jätame endale õiguse vajadusel privaatsuspoliitika üldtingimusi muuta, kuid anname oma parima, et hoida meie privaatsuspoliitika ajakohase ja Sinule kättesaadavana meie kodulehel.

Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta ühendust aadressil hello@safu.ee.

Sul on alati õigus pöörduda oma andmete kaitsmiseks Andmekaitse Inspektsiooni või kohtu poole. Andmekaitse Inspektsiooni näol on tegemist riikliku asutusega, mille poole on võimalik pöörduda ka isikuandmete kaitse teemadel konsultatsiooni või abi saamiseks.

7. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile hello@safu.ee.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.